torsdag 22 augusti 2013

Hoppe!


Har ju virkat på ett (för er) hemligt projekt, men jag blev klar ikväll - Hunden Hoppe! Röd kropp & huvud, och blåa öron, svans och ben=) Monterade ihop honom ikväll - blev ju faktiskt riktigt nöjd (även fast benen närapå pekar åt varsitt håll.... Jättesvårt att få det rakt! Men som sagt, Hoppe är ju en hoppig hund;-) ). Mitt första "stora" projekt, och jag har lärt mig av mina misstag: Stoppa smådelarna med vadd innan man monterar, och stoppa kroppen EFTER! annars blir det bara krångligt med garnstumpar som skall klippas av...! Så nej, det är bättre att stoppa kroppen efter!=)

Annars har jag väl inte gjort så mycket idag... Lite migrän, trökigt!=/

* * * Favoriter i nya IKEA-katalogen är (trepack) väggdekorationer som ser ut som knappar! Ger känslan av ett dockhus, härligt! *vill ha* Kan ju vara bra till en pyssel-tok som jag;-)

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar