torsdag 1 augusti 2013

Mycket på gång


Oj, så blev det visst en helt ny dag - och helt ny månad! Men sanningen är att jag inte ens gick ut på nätet igår kväll, var fullt upptagen - med att virka! Vad det är för något får ni säkert se imorgon;-) Men det blev en del jobb med att virka klart de olika delarna, och sen påbörja monteringen. Men den borde nog egentligen blivit någon centimeter större... Jaja, som sagt - jag är ny!

Och de senaste dagarna har jag suttit en hel del i telefon (trött på den uppfinningen nu!!), men det var ändå viktigt - och idag blev det klart - Jag har blivit helt godkänd - Jag har fått en lägenhet! Det enda som behövs nu är ju att skriva på kontrakt, vilket jag kommer göra imorgon....! Sen är det bara att planera, notera vad som ska köpas osv, och den första november kan jag flytta in! Kul=)
Givetvis kommer Smulan få flytta med, det finns inglasad balkong som hon kan gå ut på, och vintertid är hon nog ändå rätt glad att slippa gå ut! Sommartid blir det nog värre...;-( Men känner jag mig själv rätt så kommer jag nog skaffa en liten kattkompis till Smulan;-) Mysigt med katter<3

Men i övrigt händer inte så mycket nu, dagarna går ändå... Och får försöka planera mer inför hösten..... Vad man ska göra på dagarna...
Turligt nog har jag båda mina systrar på samma område, så jag kan gå dit och äta nångång emellanåt;-) Och sen kan ju dom komma till mig=P Bus!

Jaja... Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar