onsdag 7 augusti 2013

Virkpaus


Har de senaste dagarna - som ni säkert läst - virkat en hel del, så mycket att jag fått lite ont i handen, och högra tummen... Så tyvärr garnerna, jag får ta en liten paus någon dag.... Kommer snart tillbaka till er;-)
När tummen inte känns så knäpp...!

Och idag har min släkt växt lite till (vi är totalt 17 kusiner på min pappas sida!), idag kom ett kusinbarn till - en flicka=) Alltid kul! Det är uppe i 17 småttingar nu bland oss kusiner (och då är vi ändå några som inte har något barn än), och två småttingar som ligger tryggt i magarna nu, redo att ploppas ur i augusti och oktober...=)
Kan inte låta bli att tänka på min farmor & farfar, dom skulle säkert vara glada över alla småttingar - eller tja, småttingar - det är ju väldigt varierande ålder - 14 år, ner till 13 timmar=) Men jag tror dom vakar över oss alla, och ler från sin himmel!=)

Hmm... Blev tyvärr inget vettigare inlägg ikväll, men huvudsaken är ju att jag skriver=P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar