fredag 31 maj 2013

Start!


"Vill se mer! Visa nångång! Du kanske borde blogga och visa vad du gör där?!" är kommentarer jag fått höra ett antal gånger, eftersom jag på Facebook-statusen skriver att jag scrappar, eller pysslar med annat - men eftersom jag är urkass på att ta kort så blir det oftast utan fotobevis...=/
Men nu har jag min kompis M som gärna vill se, och följa vad jag gör, så då känner man sig ju motiverad att börja blogga!=)
Bara håll tummarna för att jag faktiskt kommer ha motivation, så att detta blir något nu...!

Men annars då? Vem är jag?? Hmm... En tjej på 28 år, bor i Bohuslän, kattmamma till Smulan (närmare hela 5 år), moster till 7 i åldrarna 12½ ner till 1 år=), scrappare/pysslare, kanske mer än jag egentligen tror.... Scrapbooking, pysslande, måla, nålfilta, virka, sticka.... Men ok, virkning och stickning har jag bara nosat på;-)

Denna blogg då?? Tjaaa... Känner jag mig själv rätt så kommer den nog handla om mig och pysselfingrarna, om Smulan, och givetvis om mina STOOOOORA favoriter i livet - Galenskaparna & After Shave!!!! Kan ju inte ha en blogg utan att skriva om dom?! Sen kommer nog syskonbarnen nämnas här både en och fem miljoner gånger=P

Men själva idén med blogg (tycker jag) är ju om man kan få ha en liten "kontakt" med andra bloggare, eller få höra kommentarer, det piggar ju upp!=)
Hoppas du vill hänga på!!=)

2 kommentarer:

  1. Hej och välkommen !
    Jag har lagt till dig bland favoriter...alltid kul med bloggare från mina egna trakter.
    Kram Inga

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Bara jag känner mig peppad så ska det nog bli något av bloggen!=)
      Ska lägga till dig med, bara jag kan fatta hur det funkar....!
      Kram/Sofie

      Radera