torsdag 21 november 2013

Imorgon!


Imorgon är en stor dag för både mig och Smulan - Imorgon är det äntligen dags!
Har under dagen packat för min absoluta överlevnad - Min galna samling (en hel låda med dvd:er, böcker, cd-skivor, och annat smått), kläder, virksaker, och kattsaker=)
Och imorgon ska jag - på något sätt -få in Smulan i transportburen, in i bilen, och in mot stan - mot lägenheten! Ska sova där under helgen, och förhoppningsvis vill jag vara kvar även efter;-) Stort steg, men nu är möblerna på plats - och jag är redo!
Har alla pysselsaker inne, och sen kommer ju vintersport på tv, så jag har att göra under helgen;-) Och sen tror jag mina systrar med familjer bor i närheten, och säkert syskonpluttar som vill komma - hälsa på hos moster, och pyssla...!=P Bara dom inte pysslar upp allt för mig!=P

En helg att överleva ensam, det är nog inte så farligt att vara ensam i lägenheten - dagarna kommer nog gå rätt fort ändå - och jag har Smulan och tv:n! (Perfekt sällskap!).
Men det värsta blir ju maten... Det är ju så tråkigt att göra mat till bara sig själv, och äta ensam...=( *snyft* Tur att det finns mycket färdigmat i affärerna - bara att värma hemma! Eller så kan man ju göra snålis-varianten - gå till en affär med många provsmakningar, man kan ju bli mätt där med;-) Se bara till att det är både mat & dryck!

Just det, kan visa några bilder på hur det ser ut nu:

 Matbordet (Vill inte visa från annan vinkel, eftersom det ser förj*t ut... Kortet togs dessutom då jag inte ens hade kökslampa)

Hallmöbeln!

Sängen - Visst ser den härlig ut!=) 


Stora rummet - sett från dörröppningen - Lite tätt mellan tv-bänk och skrivbord - men det funkar för mig=) Och japps - jag har dammsugare! Jösses vad vuxen!

Tv-bänk och skrivbord (Ser ut som reklam för flyttlådor - men det är det inte - men jag har däremot en hel del pysselsaker i lådorna! Får sätta upp femtiotusen hyllor för att få plats med allt...! 

Soffan! Världens härligaste soffa!!=) (Inser att detta skulle kunna vara IKEA-bild...;-) ). 


En favoritplats - Skrivbordet!=) 

Kortfattat: Jaaaa, det har blivit en del från både IKEA och Jysk - Väldans bra affärer det! Och bra priser!=)

Så från och med imorgon hoppas jag att det blir mer fart på bloggen igen - Då har jag inte lika mycket att göra!;-)

* * * Säsongens första snö! Glöm att det är årets första snö - den kom väl i januari?!

* * * SVT:s julvärd - Säger bara URK!! Krääääks!! Undrar vilka valet stod mellan om man kan välja henne??!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar