söndag 12 januari 2014

2014


Ojdå, nytt år - och första löftet brutet, jippie.. För ett av mina "löften" eller förhoppningar var just att blogga mer, oftare.
Men jag skyller helt på vädret och den årliga januari-deppen! Först en jädra massa regnande, har varit uppehåll typ 10 minuter på hela januari, och inte ens när det är uppehåll finns det någon sol! Snacka om att man hellre går i ide till mars!
Men idag - äntligen - årets första snö, och SOL!! Var nästan så jag fick googla om vad det var för märkligt... Vitt ute och sen något gult, och det var ljust ute! Äntligen=)

Har inga löften om 2014, men mer förhoppningar:
* Blogga mer (ska komma igång igen! Lovar!)
* Göra något pyssligt varje vecka - om jag ens virkar fem maskor så ska det räknas;-)
* Åka till Liseberg, och åka den nya bergbanan Helix några hundra gånger på en dag!! (Kommer skrika ihjäl mig de första 5000 gångerna bara, men det är det värt!=P ).
* Beställa biljetter - och få se Galenskaparna & After Shave - 30-årsfesten i Göteborg i höst (även fast det mer är 32-årsfest;-) ). Måste se den tidigt på spelsäsongen så alla är friska! Bara hålla tummar och tår för att jag får träffa dom då med! Längtar redan nu!=)
* Hoppas kunna träffa två eller tre fina nätvänner=)
* Hoppas kunna träffa pysselvänner=)

Tja, det var väl det jag kan komma på nu...=)
Men sen är ju tanken att jag ska bli lite "personligare" på bloggen, alltså berätta saker som jag tänker eller känner - inte bara saker som händer runt omkring, eller som jag tänker på just den dagen! Utan mer om min riktigt stora kärlek, om syskonbarnen, min tro och andra kluriga funderingar. Hoppas bloggen kan bli lite roligare då;-)

Trevlig fortsättning på 2014!=D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar