tisdag 8 oktober 2013

Äntligen!


Trots tröttheten - och det icke-uppiggande vädret - lyckades jag ändå göra klart presenten till lille A.=) (Ok, jag erkänner, en rolig film dagtid kan ju faktiskt ha motiverat mig att vara vaken, och virka;-) ), baaaaraaa en hel vecka försent... *visslar*
Ska göra ett litet kort oxå, och skicka iväg det på torsdag=)
Jag vet vad han gillar, så tror han kommer bli superglad=D Vem vill inte få en egenknåpad present av sin kompis?! Även fast kompisen är.... 23 år äldre...;-)

Och nu är ju allafall elen fixad, så jag kan ha någon liten lampa tänd om jag vill det, i lägenheten;-) Skönt att ha pappa som ringer såna samtal åt en!
Jag tycker ju om att vara självständig, vill sköta mina grejer och samtal, men just när det gäller sånt så är det ju skönt att ha någon som ringer och fixar! För vad vet väl jag om elavtal, och priser osv...? Inget! Vet bara att det skall betalas på något sätt....=P

Och blir ju lite glad att Djungelboken kommer på tv (DisneyChannel) på fredag tror jag det var! Hurra! Älskar Disney-klassiker!=) Självklart måste jag ha DisneyChannel när jag flyttar!=) Det är ju lika självklart som att Smulan är min bebis;-)

Och när jag glider in på ämnet katt, och Smulan, så var hon ju inne en del idag - bara en massa äckligt regn ute - och man skrattar lika gott åt henne, hon är ju som en liten kattunge ibland när hon leker! Fram och tillbaka, upp & ner, ställer sig på bakbenen och leker (med i detta fall garnet) med framtassarna! Så gulligt! Lilla bus-goskatten! Och leker med sin lila favoritmus - biter tag i svansen, och bär den en liten bit, och släpper, och börja leka! Just svansen är väldigt rolig....=) *ler*

Jaja, ha det bra ni fina läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar