fredag 25 oktober 2013

En vecka!


Ojojojoj, nu är det en vecka kvar - en hel, eller en ynka - vecka kvar till inflyttningsdatum!!
Eller tjaaa, allafall så jag kan få nyckeln och börja kånka in lådor! Men där är vi lite oense - jag vill gärna åka dit första gången - ta mått, och bestämma lite hur det skall se ut, men jag vill inte få in en massa lådor då - vilket andra vill!=/ *suck*
Tycker det blir så bökigt om man ska ha en massa lådor redan första dagen!
Men sen tidigt vecka 45 så blir det ett nytt IKEA-besök, då för att köpa möbler (jaaa, jag vet, jag kan handla på andra ställen oxå!), och åka dit och montera...=) Sen, efter det är det dags att börja packa upp, kommer bli ett jäkla jobb!
Och ett litet tag efter det så blir det ytterligare ett IKEA-besök - då för att köpa dekorationer, och andra bra-att-ha-saker...=) Och fotoram, tavla, lampor, vaser, doftljus & ljus (det kan man ju helt enkelt aldrig få för mycket av!), anslagstavla (såg en superbra i onsdags!)...

Ojoj, vad jag tjatar om lägenhet!=P

Har kommit in i en liten Kurt Olsson-period - har kollat igenom julkalendern, och nu ikväll började vi se Kurt Olssons television - han var ju helt galen!=P
Och givetvis repliker som man inte kan låta bli!=P

Ha det bra i lövhögarna!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar