onsdag 9 oktober 2013

Onsdag...


Onsdag, inget alls som hänt.. Skulle ringa imorse - telefontid mellan klockan 10 och 12, försökte ungefär fem miljoner gånger utan att lyckas få tag i någon! Gaaaahh, vad jobbigt!!=( Får väl försöka någon annan dag istället...=/

Och en annan sak som jag oxå måste ringa om, men jag tänker inte ta upp vad, bara att jag måste ordna det, och ta reda på vad som egentligen hänt....! Tråkigt det, när saker är såpass försenade!=(

Och sen är jag lite sur på Panduro, att dom inte kan skicka ut paketet snabbt! Beställer man så vill man ju ha det genast! Gaaaaahh!!

Jaja, det var lite onsdags-klagande det.....=P

Blir roligare imorgon - träffa syrra och förhoppningsvis en glad 1½ årig pojke, och håll tummarna för att han vill leka med moster! *gilla*
Det är ju en sak jag längtar efter med att flytta in till stan - att bo närmare (mycket närmare) dom, att kunna leka och busa med dom ofta!
Sen en del annat som jag inte tänker dra upp här;-) Men visst, jag kan ju erkänna att det är stor skillnad mellan hus på landet och lägenhet i stan...;-)

Ha det bra i lövhögarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar