lördag 12 oktober 2013

Hoppsan!


Hoppsan, det där var ju inte meningen!=( Inte alls!
Men i torsdags kväll (var jättetrött då) så tyckte mitt modem att det fick räcka med surfing för kvällen, och ville inte alls vara med när jag ville in hit och skriva... Och igår kväll var jag trött som en zombie, och lade mig tidigt!

Men här kommer en liten sammanfattning av de senaste dagarna:
Torsdag: In till stan, hälsade på äldsta syrran, mellanpojken kom hem.. Sen gick jag med henne och hämtade lillen på dagis, och passade på att presentera mig för fröken, och sa att jag kanske kommer hämta T eller A nångång (om nu mina syrror är såpass snälla;-) ). Så man inte kommer dit, och ingen vet vem man är, kan ju bli liiiite fel....! Sen hem till dom igen, och lekte med T, blev tjut-skratt när jag kastade en fjäder-boll! Det var riktigt roligt! Och hans små försök att kasta, vilket är på 1½-åringars vis: Upp med händerna över huvudet, och släpp taget, sen får man se åt vilket håll det ramlar;-) Men roligt hade vi!!
Sen vidare till min andra syrra, och lille A, blyg i början, men det gick snabbt över! Sen var det full fart med bilen, och leka och stoja! Härligt=) Stannade där till runt  17.30, innan vi åkte iväg och handlade och åkte hem...

Och en liten fråga bara: Sen när blev Apotek en "affär" med lockpriser??? Gick in på apoteket, betalade och expediten pekar med handen och säger "Vi har extra bra pris på detta"... Vad??? Ska jag ha det så köper jag väl varan oavsett pris?? Jag svarade vänligt "Nej, apotek ska inte göra reklam för sig!" och gick.. Vad är nästa steg?? Extrapriser på värktabletter vid influensatider??? Grrrrrr

Och igår, fredags, fick jag ett roligt sms - från Posten - jag hade ett paket att hämta! Från älskade Panduro! Jul-scrap-papper, scrappapper (30 för 100!!!), Årets samlartomte, två garnnystan, och en papperslåda (34x34) - och så var det ju faktiskt 25% rabatt på allt! Så det var verkligen fynd det med pappren! *gillas*
Alltid roligt med pyssel! Men måste börja packa ner det oxå.... Kan ju ta sin lilla tid...

Och igår var det ju faktiskt 3 veckor kvar till inflyttningsdatumen!=) Eller ok, jag kommer väl försöka sova där första gången efter ungefär 1-2 veckor antar jag...;-) När jag känner mig redo - och har köpt en transportbur till Smulan...!

Och just det, fick ett roligt paket igår, från en *GAS*vän - Två spånez-singlar! "Bjarne från Skoghall" och "Görel på Tjörn", härligt!!=) Alltid kul med presenter!=) Tack!!

Nops, nu ska jag nog sluta innan jag får skrivkramp...
Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar