lördag 5 oktober 2013

Regndag


Bara en massa regn idag, så både jag och Smulan har slappat och gjort så lite som möjligt! Visserligen vann nog Smulan (även fast hon faktiskt lekte), för jag satte mig vid laptopen, och virkade lite - och bröt därmed slappandet... Hmm....

Har ändå inte gjort något anmärkningsvärt idag, inget som kommer leda till berömmelse eller nobelpris...;-) Men ändå ett blogginlägg, hurra=)

Just det, jag måste ju tillägga en sak som alla som någongång läst någon rubrik - rubriken säger ju verkligen allt! Eller, allafall så lockar det ju läsaren att tro att det kommer stå något vääääldigt intressant!;-)
Som min rubrik "Träningstips" - lite lagomt vilseledande (eller nej, det är ju faktiskt bra träning för alla oss pysslare) - men jösses, jag fick ju ändå fler läsare tack vare rubriken! Tänka sig... Ska nog skriva superviktiga rubriker i fortsättningen, så folk verkligen tror att jag skrivit något riktigt stort, men sen kommer ju sanningen, näää, det var ju inte så stort i verkligheten.....!=P

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar