tisdag 22 oktober 2013

Tankar...


När ens föräldrar (pappa) träffar på en gammal vän från förr, och efteråt konstaterar att "Oj, hjälp, vad gammal han blivit! En gubbe!" - och snubben är hela året yngre än han själv.... För han har ju inte ändrats ett dugg sen han var 20?! Inte alls... *harkel* Bara det att jag inte ser hans svarta hår, eller hans spänst...;-) Utan det jag ser är just en gubbe;-) Eller rent ut sagt pappa!=P Sådetså;-)

... När man spelar det dagliga (gratis!!!)spinnet på kattgodis-sidan, och säger högt och klagande "F*n, jag vinner ju ALDRIG nåt!!", och snurren stannar *ponk* *ponk* *ponk* - Tre likadana symboler - och jag vann! Allafall en godispåse till Smulan, och glad att det blev hennes nya favorit - Lax & ost!
(Tips till alla kattägare, eller kattälskare (om man inte har någon egen katt kanske man kan ge bort sin påse?!), in och kolla in Dreamies på Facebook, och "Spinn och vinn"=) ). Där var jag ju supersnäll, eftersom jag hemskt gärna vill vinna allt själv;-)

Imorgon blir det till IKEA, notera priser, och köpa lite viktigheter... Anslagstavla, bordstabletter, glasunderlägg, tavelramar.... Ja, ni vet, sånt extremviktigt=P

Och som att det inte är nog att jag börjar bli "stor" (vilket skämt, för stor eller vuxen är nog något jag aldrig blir - oavsett ålder!) - så har min fina kompis L. fått en lägenhet - dock tvärs över landet... Men hon är ju oxå så "stor" att flytta från föräldrarna nu! Och hon är ändå hela 7 månader äldre! Så är det med oss....

Skrivs imörrn, om jag kommit ut från IKEA;-)
Ha det bra ute i lövhögarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar