onsdag 18 september 2013

Böcker


Jag gillar att läsa, och det har blivit några böcker genom åren, och nu på senare tid även om Scrapbooking och virkning, och kommer nog köpa fler hantverks-böcker, alltid kul att lära sig=)
Och senast idag beställde jag två nya virkböcker - kul att få nya idéer om vad man kan knåpa ihop!
Men varför beställa böcker om virkning nu... Jag borde väl istället titta närmare på alla kokböcker som finns.... Så jag kan lära mig laga mat, eller baka om lusten faller på.... Men kunde inte hitta någon jag tyckte såg intressant ut...=( Nåväl, får lusläsa igenom alla nätsidor på jakt efter enkla matlagningstips! Till en som kan göra chokladbollar, koka tevatten och steka något ägg....;-) Det är väl ungefär där jag är, antar jag... Även fast jag faktiskt tyckte om hemkunskapen i högstadiet, men det är ju några år sedan nu... *suck*
Jaja, en tröst är ju att Internet finns - bara att skaffa skrivare oxå;-)

Annars då? Tjo, det är nog mer en jobbig förkylning jag fått... Nu rinner näsan mycket oxå, inget kul alls! Och är fortfarande riktigt hes, så man får anstränga sig till det yttersta för att kunna prata.... Blää!

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar