måndag 2 september 2013

Imorgon!


Imorgon är det då dags för årets förolämpning - att fylla år! Ok, visst är det gott att bestämma middag & dessert, men min fråga är just varför siffrorna måste bli större och större???=O
Eller tja, jag är ju nånstans 20+ ett år till;-) *hurra*

Under mitt 28:e år har jag:

* Sett Galenskaparna & After Shave - 30-årsfesten (live), och fått en liten rundtur på Lorensbergsteatern - på scenen, bakom scenen, under scenen, bland rekvisita och kläder... Och fått se & höra repetitionerna (ungefär 20 minuter kvar till start). Synd att Knut - min favorit - var sjuk vid det tillfället!=(

* Skaffat lägenhet! Visserligen inte flyttat in, men har ju ändå fått tag på den, och allt är klart!=)

* Min gammelmormor (pappas mormor) har hunnit fylla 100 år!

* Har fått kontakt med - och träffat M. två gånger! En underbar person, jättesnäll kompis! Fattar bara inte varför det ska vara så långa avstånd?!=( Dumt!

* Börjat blogga! Och det går ju riktigt bra, hittat flytet!=) *peppa*

* Varit på Nordens ark, och lyckats se tigerungar! (Det som jag skriver som en "stor" sak är just att tigerungarna vid tillfället (juni) var rätt små, och var bara ute korta stunder. Men vi lyckades se dom!) *glad*

Sen vet jag inte.. Har väl inte hänt något jättestort eller anmärkningsvärt i övrigt...

Försöker varje år göra en tidsmaskin - men har aldrig lyckats... Och nu har jag ju faktiskt inte haft tid! Så tror inte det blir av nu heller... Suuuuck!

Ha det bra läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar