måndag 30 september 2013

Rea!


Jag skrev ju som sagt att Panduro har rea även idag, och ni kan ju bara gissa vem som varit inne och beställt...
Jul-scrappapper, fyndlåda med papper, lite garn... Och kanske nåt mer?! Totalt 400=P
Gillas! Ännu mer att pyssla med;-)

Sista dagen på september nu, imorgon är det ynka 1 månad - 31 dagar kvar - sen kan jag börja flytta!=) Kul!

I övrigt så märks det att det är höst - både jag och Smulan blir slööööaaa, knappt att vi vill vakna på morgonen;-) Eller ok, jag är jämt morgontrött, men det märks även på Smulan nu, så jag får väcka henne istället! En katt som under sommaren gärna går ut redan vid klockan 7 eller 8....=P

En månad kvar... Packa, packa, packa, packa.... Kolla på IKEA (och några andra affärer), packa.....!=P

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar