torsdag 19 september 2013

Prosit!


Om man får ta de sju dvärgarnas namn, och säga det jag är nu: Prosit och trötter..
För fy vad näsan rinner! Och det stör sömnen, så man blir tröööött....=/ Men allafall ingen feber idag, hurra!;-)

Har inte gjort så mycket idag, försökt använda tankeöverföring, levitering (stavas det, eller heter det så???) - försökt att flytta hit mitt bokpaket stället för att det tar postvägen.. Men nej, det misslyckades=( Så jag antar att jag får vänta... Hoppas böckerna kan komma imorgon! För även fast ögonen, och kroppen inte orkar virka nu, så kan jag ju ändå bläddra lite i böckerna...;-)

Är rastlös nu... Vill inte vara sjuk längre, så tråkigt att man knappt orkar med det extremt ansträngande momentet att kolla på tv...=(

Ha det bra i höstrusket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar