lördag 7 september 2013

Förkyld!


Ber bloggis om ursäkt för att jag inte skrev igår, men fick migränattack (igen) på kvällen=( *suuuck* Att det ska komma oftare nu=( Jaja, får väl prata med läkare om det, antar jag...

Och vaknade idag, superförkyld! Näsan rinner, och ögonen känns lite irriterade, lite feber och trötthet...=( Så idag har jag mest bara vilat, och snuvat mig, det är det enda man kan göra...

Men å andra sidan kan lite av huvudvärken bero på tre dagars intensivt - ofrivilligt - hamrande alldeles på utsidan väggen... Ljuv musik, om man älskar dunk-dunk-dunk, men nej, jag gillar icke sådan musik, så för mig har det lätt kunnat användas som tortyr....=/ Bläää! Men nu är det allafall över, och imorgon ska jag njuta av tystnaden!

....Psssst, igår var det 8 veckor kvar till inflyttningsdagen....=)

Men i övrigt får jag försöka bli kvitt förkylningen, och fortsätta planera;-)

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar