torsdag 5 september 2013

Inte så mycket..


Idag har bror varit här, hyrt lift fram till lördag, så nu ska det bytas takpanel, eller vad heter det? Det som är under själva taket... Massor av brädor blir det allafall...=P Och bort med alla gamla brädor!
Och så är det ju det att man har en nyfiken - men rädd kissekatt;-)
Undrar såklart vad det är för något, men man får riktigt skutta förbi, och hålla bra avstånd! Sen är hon ju lite rädd för min bror oxå...;-)

Brorsans tjej kom på kvällen oxå, grillade kött, och åt med pommes.. Tror minsann det var årets sista grillning! För idag var det ju riktigt höstkallt! Och kkkaalllllttt på kvällen *brrrr*

Själv har jag inte gjort många knop idag.. Kollat lite på nätet, slappat, tänkt hur jag ska ha det..
8 veckor kvar imorgon, ska nog packa ner något mer... Men vad?;-)

Just det, fick presenter från bror & tjejen - Tvålkopp & tandborstmugg, galgar (gröna, rosa, lila), och 2 trasmattor=) Kan ju gissa mig till att dom vet att jag ska flytta...?;-)

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar