söndag 15 september 2013

Sjuk


Har varit lite småförkyld ett tag, trodde det var på väg att gå över - men icke! Imorse vaknade jag med ont i halsen och lite feber oxå, och lite hosta.. Bläää!=( Bara hoppas det går över snabbt!

Har inte gjort något vettigt idag, eller jo, en sak - tog kort på Flisan! Ni får äntligen se vad jag gjort de senaste dagarna=) Är nöjd med virkningen, men att det ska vara så svårt att få benen på rätt plats=/ Armarna är lätta att få dit, men sen har vi ju huvudet.... Nåväl, lyckades ju få det rätt mycket i mitten ändå!

Jag erkänner - jag har aldrig haft någon jätte-finmotorik, att lyckas få småsaker på precis rätt plats.. Men tycker ändå jag lyckades bra med denna=)

Det var flisan själv som valde bakgrund, givetvis ville hon stå vid sina favorit-dvd:er=) Jag har absolut inget med det att göra... Inget alls.... Bara en lycklig slump att vi har samma braiga smak=) *harkel*

Men nu ska jag snart sova, och hoppas bli bättre snart!

Ha det bra=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar