fredag 13 september 2013

Fredag den 13:e


Inga brutna armar, inga brutna ben, inte ens någon virkolycka! Så det var ju inte mycket med denna otursdag;-) *ler*
Nää, jag tror inte alls på sådant skrock, men man blir ändå lite påmind när man kollar datumen...

Eller otur... Tjaaa, det är väl när man är flitig att lösa ordtidningar och skickar in lösningarna (såklart de lätta tidningarna!) men aldrig vinner - men så ska min pappa såklart vinna! Antar att det är han som snor åt sig alla vinster inom familjen....=/ Kom igen, pricka rätt, pricka in några miljoner nästa gång;-)

Kollade såklart på Doobidoo ikväll - min favorit Knut Agnred var med - och vann=) Alltid kul program, och Knuts snabba repliker gör det ju inte direkt sämre;-) Lööööve!

I övrigt så började jag virka på en amigurumi idag, en rosa sådan, men vad det är vill jag inte avslöja! Men måste ändå påpeka att det borde finnas fler rosa (riktiga) djur! Det som är så fin färg! Varför har skaparen inte gett någon rosa päls?? Finns ju bara rosa blommor ute i naturen....=/ Dumt! Borde vara fler färger på djuren!=P
Jag tänker efter.... Men egentligen kan ju ingen säga vilka färger dinosaurierna hade, kanske det helt enkelt kryllade av rosa, och färgglada dinosar överallt;-) *drömmer* Ska nog forska vidare;-)

Men ska snart sova, är trött ikväll... Nattis!
Ha det bra=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar