måndag 9 september 2013

Längtan!


Har packat idag, kan inte fatta att allt ska ta så stor plats, eller är det helt enkelt så att flyttlådorna blivit mindre.. *tänker* Jag tror mer på det sistnämnda.... För inte kan väl några pussel-kartonger ta så stor plats? Hmm....
Totalt blev det 3 lådor packade, med olika grejer (en med gammalt, en med ytterkläder och sånt jag inte använder (men inte vill kasta!), och en med pussel). Plus att jag städat upp en del annat idag, och rensat! *phu* Fy, det är inte klokt vad duktig jag är!;-)

Längtan ja.... Som jag skrev igår så släpps ju äntligen "Hagmans konditori" på dvd på onsdag, så det klart hjärtat slog ett glädjeskutt nu ikväll när jag fått mail att den är på väg!=) Jippie!
Och sen har jag beställt en box med alla "Polisskolan"-filmerna (ni vet dom helknäppa filmerna från 80-talet (om jag har rätt), dom är ju hur roliga som helst!=P ) som även den är på väg! Kul!!=)

Just det, jag lovade en bild på grodan jag knåpade ihop igår, och det kommer här:

Virkus-grodus, en lagomt galen hoppetossa!
Kan utseendemässigt dock lätt misstagas för arten Angry Bird...

I övrigt har jag väl inte mycket mer att säga idag..
Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar