söndag 29 september 2013

Hösttrött!


Kallt, frost, varma filtar (ok, det kan jag gärna ha året om...;-) ), tänd kamin.... Hösten är här på allvar - och även min och Smulans kända hösttröttheter! Det är knappt så man vill vakna.....;-) Men ska ändå försöka blogga som vanligt (ber hemskt mycket om ursäkt för mitt bloggavbrott, men gick ju i ide i förtid). Och så måste jag ju vara lite vaken - måste kolla in Panduros rea! Dom har visst förlängt till imorgon, bra!=)

Slutet av september... 24:e i tisdags - 3 månader till jul - och jag har redan sett det första julpyntet i affären! Denna gången var det CityGross som hade tomtar och allt möjligt framme=) Gick omkring och njöt där ett tag;-) Kan säga att det kliade rejält i fingrarna - ville gärna köpa, men ska vänta ett litet tag! Kan ju bli oktober först;-)
Nädå, i ärlighetens namn kommer jag nog börja köpa julsaker i oktober/november, och sen på rean (ett måste - och ännu större måste sen efter jag flyttat!).

Åt årets första äppelpaj ikväll, sååååå gott! Nu är det höst på riktigt, om nu någon tvivlat...=P Att det inte blivit av med äppelpaj tidigare iår.. *skäms*

Annars har jag virkat vidare på present till busungen, får skicka iväg den nu i veckan=) Huvudsaken är ju såklart att han får den!=) Man kan fira sex år även några dagar efteråt;-)
Själv har jag ett fint minne av när jag fyllde 6 år, och min farmor & farfar kom, och jag fick två söta tvillingdockor=) En pojke, en flicka=) Har kvar dockorna än, de kommer jag alltid ha!=) Men kläderna är tyvärr spårlöst borta...=/

Jaja... Ska försöka hålla mig vaken så bloggis blir uppdaterad!=)
Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar