tisdag 3 september 2013

Hurraaa!!


Så var denna dagen till ända - min födelsedag=) 29 år nu, eller 20plus...;-)
Blev taco till middag, och marängswiss som kvällsmat=) Gott, och så blev man sådär lagomt mätt så det räcker för ett par veckor...;-)
Fick en väckarklocka (hade jag ju kunnat ana, tack mor & far!), ett par bakböcker, 3-pack glasskålar, och Toffifie=) Kanske inte sådär jättemycket, men vi är såna i familjen, vi har alltid haft det "knapert" (ok, visst, det har blivit bättre) och öser inte på med presenter! Dessutom så fyller ju två av mina syskon år alldeles intill jul... Men det jag vill ha sagt är att vi "öser på" lite mer vid jul;-)
Visst firar man ju födelsedagarna, men det är ändå jul som är höjdpunkten på året=)
Och sen ska man inte vara bortskämd heller!=P

Och sen klart man får antalet Facebook-hälsningar - jag som har antalet spelvänner (kan inte låta bli...) får från flertalet världsdelar=) Men "bara" 50 stycken (av 290 vänner). Inte så illa ändå!
Och bara en som skickat digitalt grattiskort som jag måste visa här!

Så fint! Från en kattälskare till en annan=)


Och jag som gillar kungafamiljen blev såklart glad när det avslöjades att prinsessan Madeleine & Chris väntar barn, som beräknas till mars.
Väldigt bra datum att tala om det på;-) Stort GRATTIS till de båda!!

Ha det bra=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar