måndag 23 september 2013

Måndag igen


Ny vecka, nya tag - lyckligtvis bara med en jobbig snuva, hoppas den släpper snart den med!
Var på möte idag, gick bra...=)
Och åkte in och handlade - och ett under inträffade: Jag kunde låta bli att gå in på Panduro! Helt ofattbart, vet inte vad som hände... Kanske att jag känner att jag inte behöver mer garn just idag... Kan vara så;-)
Men funderar på att kolla in deras rea, dom har ju ändå bra förvaringslådor=)

Jag är ju som sagt djurvän, och katter är favoriten - så då blev jag ju extra glad när jag väntade på sjuss, en kissekatt som kom gående där på vägen! Såklart man börjar prata med katten (en hona - rosa halsband), som efter ett par minuter joggade fram till mig och hälsade, och jösses vilken kelsjuk katt! Riktigt gosig, och strööööök sig mot min hand, och svansen skulle såklart vara intill mig, och spinna och prata=) Kan säga att hon blev chockad när jag reste mig upp, men var beredd att följa med, men lyckligtvis (för henne) så gick hon undan då bilen kom, så hon hoppade ju inte in där;-) Skönt det! Men det är ju alltid härligt med sällskap när man väntar=)

Och så har jag äntligen fått mail att mina virkböcker är på väg!=) Kommer nog sätta mig vid brevlådan tidigt imorgon och vänta;-) Eller..... Det kanske tar lika lång tid... Hmm.... Får väl lokalisera paketet och flyga och hämta det inatt.... Eller, ett annat alternativ är ju faktiskt att jag snällt väntar på att posten kommer imorgon.... *suck* Varför är det tråkigaste alternativet det som ändå känns mest rätt? Dumt!=P

I övrigt händer väl inte mycket i veckan... Eller jo, jag måste virka en present till busungen A, som fyller nästa vecka...=) Och det är ju alltid kul=)

Ha det bra=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar