söndag 15 september 2013

J*a montering!!


Gaaaahh, gillar att virka - det är ju alltid kul att se när det faktiskt blir något - men däremot monteringen! Det är ju rena tortyren för tålamodet! Huuuaa, vad jobbigt!! Att få fast både ben (fick ju dit dom, men ändå inte nöjd med placeringen... *suck*) och armar (det gick ju däremot mycket bättre), öron, svans, ansikte, och sen få ihop både huvud och kropp... Suuuuuck vad jobbigt!! Och att få allt på bra plats, man vill ju inte att det ska bli hur snett som helst... Så jodå, det tog sin lilla (.....) tid att få ihop allt, har bara lite fin-montering kvar, men det tar jag imorgon...! Men nu har jag henne allafall - Flisan!
Har bara tagit ett rätt mörkt mobilfoto ikväll, ni på Facebook kan se det;-)
Kommer ta fler kort imorgon och visa - kan hålla tummarna för uppehåll så jag kan gå ut och ta några kort=) Men annars får jag hitta på nåt inomhus...!

Tjaaa, virka, det är väl i princip det jag har gjort ikväll igen, virka och kolla på tv, och äta lite godis, inte alltför tråkigt;-)

Hoppas ni alla har det bra!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar