tisdag 24 september 2013

Tre månader!


Ja, jösses, bara 3 månader kvar till julafton! Och julälskare som jag säger såklart Jippie! Undrar när det är lagligt att börja julpynta?;-) Eller pyssla....;-) Med det pysslet jag har väntande så längtar jag såklart ännu mer! *Gilla rea* Julgranskulor, tomtepar, liten mus i träsko, vintagehjärtan... Underbart!
Och sen är det ju härligt med hela julstämningen, tända ljus, julmust, pepparkakor och clementiner=) Och sen får man inte glömma bort julklapparna heller... Kanske kommer bli lite virkat iår;-)
Tre månader kan ju ses som lång tid, men december går ju ändå förvånansvärt fort, och sen står man där och undrar vart tiden tagit vägen, när man blir tvungen att panikhandla julklappar i sista stund (tillsammans med 50 miljoner andra.... *suuuck*). Men oj, vad jag tänker långt fram nu!

Och som jag har väntat - men idag kom dom! Virkböckerna jag beställt! Mönster på kanin, bil & husvagn, småfigurer.. Och i den andra boken lite mer dekorativa saker - äggvärmare, muggvärmare, vimpel, sjalar, filtar....=) Alltid kul att lära sig nytt!
Men det får vänta några dagar.... För först ska jag göra en present till lille A., han kommer nog bli glad=)

Ha det bra i hustrusket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar