torsdag 4 juli 2013

Fullt upp!


Idag var båda mina systrar, och fyra (av sju) syskonbarn - med båda ettåringarna - här, så jodå, det var fullt upp!
Ettåringar som går omkring och ska undersöka allt, ta tag i allt dom kommer åt osv, och två andra pojkar som gärna leker inomhus, och flyttar det ena och det andra.. Inte så lätt när man vill ha sin egen ordning på sakerna!

Men negativt att jag hade migrän idag, så vilade mest... Att det ska komma just såna här dagar!=(
Men tablett och vila hjälpte!

Men lustigt nog fick jag ändå gjort ett födelsedagskort till en (på måndag) 8-årig tjej=) Blev nöjd! Postas imorgon, och förhoppningsvis sköter sig brevbärarna, så hon får det på måndag=)
Det finns ju chans att mamman läser detta inlägg, så därför vill jag inte avslöja något innan! Ni får vänta ända till mååååndag innan jag visar det!=P Annars blir det inte lika spännande för lilla M. att öppna;-)

Och gillar såklart snabba leveranser! Beställt en tröja och ett par byxor, får hämta ut det imorgon! Och vi kan ju hålla tummarna för att det passar (aldrig lätt det där med storlekar!)

Och detta vädret.... Känns ju som om sommaren är slut!=( Blääää!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar