tisdag 9 juli 2013

Semestertider


Jag kan väl -tyvärr - egentligen säga att jag har semester året om, så länge jag inte har något jobb, eller sysselsättning på dagarna.. Men visst känns det speciellt ändå, det där med semestertider=)

Min ena syster har frågat om jag vill göra sällskap till Liseberg - jag åker gärna dit, men undviker helst juli (månaden med absolut mest folk!). Och sen att jag åker allt (bara två saker jag vägrar åka!), och dom är ett sällskap med tre barn - 13, 11, 9 år (och en ettåring), och förmodligen så är barnen i olika "åkstadier", vad dom vågar åka... Så bästa är väl att göra dom sällskap, sen samsas med ungarna om hur vi ska göra - jag kan åka med 9-åringen om hon vill åka något de andra inte vill, och åka med de äldre om hon inte vågar åka... Hmm.... Får tänka över det, helt enkelt!

Annars händer inte mycket, den kreativa delen av hjärnan har nog oxå tagit semester, blir lätt så på sommaren...=)
Men en sak som inte tagit semester är bloggen! *hihi*

**Vet ni vad, bloggen börjar närma sig en första "milstolpe" i antalet inlägg, hurra!! Får fira med tårta;-)

Ha det bra i solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar