onsdag 24 juli 2013

Fullt upp


Var iväg in till stan igår, kollade in lägenhet, en etta=) Fin, mysig lägenhet med inglasad balkong och riktigt kök=) Inte illa;-)
Så ni läsare, ni kan väl hålla tummarna för att jag kan få denna?! Snälla!=)

Efteråt åkte jag, mamma & pappa med syster 1 med familj (sambo och tre buspojkar) till Regementsparken (Uddevalla - har ni inte varit där måste ni dit nångång!) - satt och pratade och fikade, och just det - självklart gå med, jaga, och busa med ettåring! Mycket spring och lek i benen! Att dom orkar gå så mycket, och barfota på både gräs och grus.... Och upp för varje trappa, och dra i varje dörrhandtag, och trycka på alla knappar... Lek med allt=P Kasta småsten, ta grässtrån och blommor, och visa, ta en pinne och lek med, och använd den som piska - springer brorsorna är det ju ännu roligare! Stå vid stenen och lek tittut, och spring runt och runt och runt, och skratta och spring så man ramlar ihop!=P
Så härligt att se syskonens lek=) *kärlek*

Var trött som en zombie igår kväll, lade mig tidigt och somnade sött=) Men så har jag en katt som ville ut redan 7.30 - ok, en timmas sovmorgon för henne;-) . Och givetvis har hon redan varit inne två gånger och gosat! Får ta igen lite idag, vi var ju inte hemma igår;-) *myskatt*

I övrigt får jag se vad som händer idag, verkar (förhoppningsvis) inte bli lika övervarmt allafall! Och så skriver jag säkert ikväll med=)

Ha en bra dag=)

1 kommentar:

  1. Håller tummarna för att du får lägenheten. Den parken har jag varit i, men det var ett tag sedan. Kram

    SvaraRadera