tisdag 2 juli 2013

Slappa


Har (tyvärr) kommit in i en trött-slapp-period nu.. Så det blir inte mycket gjort på dagarna, inte ens pyssel, ingen direkt inspiration till det... Så ni bloggläsare blir kanske utan pyssel-bilder=/

Men däremot har jag kommit in i en läsperiod nu - och just nu läser jag Marian Keyes "En förtjusande man", bra, rolig bok, med ett mörkt allvar. Gillar hennes böcker!

En annan sak jag gillar är snabba leveranser;-) Beställde dvd-filmerna "Pappas pengar" (har ni inte sett den så måste ni! Så jäkla träffsäker!), och "Simpsons" (säsong 2) (<--börjat samla....) - Alltid kul att utöka dvd-samlingen=)

Glad att jag har Smulan, som väcker mig på sitt speciella sätt (vässa klorna mot sängkanten, titta på mig tills jag vaknar) när hon vill ut=P Buskatten! Det är ju bra med katt - och dom är ju bra jägare! Men det mindre roliga är ju när hon lämnar sin fångst alldeles utanför ytterdörren... Avslöjar inga detaljer;-)

Annars har det väl inte hänt nåt nämnvärt, men jag avviker inte från kvällsrutinen med att blogga! Duktigt;-)

Ha det bra=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar