fredag 12 juli 2013

Ojojdå!


Här var man trött igår kväll, men vad hände? Smulan knåpade ihop ett eget inlägg, buskatten!;-) Inte alla katter som gör det...

I övrigt så har jag de senaste dagarna suttit en del i solen, blivit två nyanser rödare, och miljoner fräknar rikare.. Precis som vilken sommar som helst!=)
Annars har jag löst lite ordlekar, gosat med Smulan, och plockat smultron;-) Och pysselhjärnan har semester... Antar att jag får ta kort på lite blandat pyssel jag gjort (inget nytt), så jag har något att skriva om ett tag;-) Blir ju lätt så på sommaren!
Är ju som sagt en periodare: Brukar ha kreativitet i januari-februari, sen lite i april-maj... Sen september, och sist november-december (julpyssel, julkort osv!=) ). Så det följer sitt mönster=P

Och sommar ja... Idag fick jag ropa en miljon gånger på Smulan, och först vid kl 23 såg jag någon katt på grusvägen, som efter någon minut (efter att jag ropat) började gå hemåt.. Så då var det bara att heja hem henne;-) Busis! Alltid skönt att ha henne inne på natten, man är osäker på vilka vilddjur som finns här.. -Men visst, det finns katter här som är ute nattetid, och dom klarar sig, men Smulan är ju ändå så van vid våra rutiner!=)

Gissar att det snart är sovdags här, börjar bli trött.. Nattis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar