måndag 15 juli 2013

Nummer femtio!


Jaaa, så har denna lilla bloggen (kallad Bloggis) blivit hela femtio inlägg "gammal" Hurra!!=) Låter inte mycket, men det är ju ändå en första milstolpe=) Och det roliga att jag faktiskt - märkligt nog - haft närmare 800 besök! Har länkat till bloggen till några väl utvalda vänner, och bara några Facebook-grupper, och kommenterat på ett par av de väldigt välbesökta bloggarna;-) Så läsare har ändå hittat hit, mitt i stora bloggskogen!=)

Jag måste bara tillägga att jag går på bloggens statistik, annars skulle jag inte ha någon koll alls!=P

Var en sväng till Panduro idag - igen (borde ju få stammisrabatt där;-) ), köpte fyra garnnystan - Victoria - blå, ljusgrön, orange, och ljusrosa. Tror nog det garnet passar bra att göra söta figurer med=)
Och i slutändan är det ju bara att vänta - och hoppas det blir något av det;-)
Kreativiteten har visst inte semester som jag trodde! *chockad*

Och så är det ju sagt att vädret ska bli likadant hela veckan... Förlåt alla solälskare - men åååååhh, jag tror jag kryper ner i frysen en stund, och stannar där tills man kan gå ut utan att svettas ihjäl!

Ha det bra alla! Och TAAACK för att just DU läser!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar