måndag 29 juli 2013

Tusenf.... Orm!


Oj, vad klockan tickade iväg! Så jag inte ens hann blogga (eller ens starta laptopen) innan midnatt=P Så kan det gå när man är upptagen!
Har nämligen varit fullt upptagen med virkning - det som (från början) skulle bli en tusenfoting, men det visade sig bli en liten orm istället=) När jag hade satt fast ögonen, och gjort mun & näshålor, och gjort en slags "krage" bakom huvudet (tanken var att "dra åt", så det skulle bli små "pucklar", men det misslyckades..) så tänkte jag att det räcker=) Det är en orm! Och sen nämner jag inget om att det var supersvår beskrivning på hur man gör benen oxå....;-)

Annars har jag inte gjort mycket denna söndag... Vaknade med halsont, och lite hosta & snuva, inte så kul, men får hoppas det stannar vid vanlig förkylning! Men det verkar ändå vara många som är på väg att bi sjuka....?!

Funderar på att ta en skogspromenad imorgon, se hur kantarellerna ser ut=) Och så lovar jag att ta kort på tusen-ormen=) (Ok, endast vid bra väder... Annars får jag försöka leka med den inne;-)

Ha det bra=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar