onsdag 3 juli 2013

Trött onsdag


Sov dåligt inatt, men satte mig vid nätet redan halv 8 imorse, var ingen idé att försöka somna om.. Tandläkarbesök, och den ooooohärliga känslan efteråt, när halva underkäken är helt bedövad! Men nåväl, det gick ju rätt bra ändå=P

Har vilat lite på dagen-eftermiddagen.. Och (som vanligt) kollat runt på nätet på kvällen, och då dels kolla på virk-/stickbeskrivningar som passar mitt garn (Zpagetti, 10 mm), man kan ju göra någon korg, eller en matta eller kuddöverdrag =) Inget jättepilligt finmotorik;-) *skönt*
Och ska göra ett grattiskort till en tjej som fyller 8, hoppas det blir bra=)

Imorgon kommer båda mina systrar, och fyra (av sju!) syskonbarn - varav båda ettåringarna (nej, dom är inte syskon, men det skiljer bara 18 dagar mellan dom!). Antar att det blir fullt ös=P Och Tittut är ju alltid kul - även fast vi stora tröttnat på att säga samma ord femtusen gånger, så skrattar man härligt åt deras glädjetjut!=) Härliga barn! Båda går, och båda vill klättra.... Huuu.... Tur vi är flera som håller koll på dom=P

Nope, ska nog snart sova, orka med att leka imorgon! (Om dom inte leker med mig kan jag nog leka själv...;-) ).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar