tisdag 6 augusti 2013

Beställning


Har tillbringat kvällen med att knåpa ihop min beställnings-ko, det gick ju bra till slut! Virk-delen tycker jag är kul, men sen den jädra monteringen som kan göra en galen...
Kanske borde tänka IKEA-virkning: Jag virkar delarna, beställaren monterar ihop det;-) Men har en liten känsla av det inte skulle bli alltför populärt....=S

Idag har jag faktiskt inte gjort mycket alls....
Fick hem min krysstidning idag, kollar in vinnarna - och inser att jag återigen lyckats komma utanför prispallen! Varför kan inte jag vinna?? Så fruktansvärt orättvist! Känns som jag är den enda som hamnar utanför prispallen....
Ungefär som den jobbiga känslan på gympan i skolan, då man alltid blev vald sist - och då med en tung suck innan (Åh, nej, vi måste ha henne! Hon som inte kan lagspelet!) Så känns det nu med, när man aldrig kan vinna!=( Grrrr!!

Så som det verkar så kommer det bli otrevligt väder imorgon - perfekt anledning att hålla sig inomhus och pyssla;-)
Ska vila händerna lite nu, sen blir det att (försöka!) knåpa ihop en katt! Och som den kattälskare jag är så borde det väl inte kännas särskilt svårt att göra en, eller kanske femtio....;-)

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar