lördag 24 augusti 2013

Lådor....


Har packat de två första lådorna idag - den första är med alla köksgrejer, och noterade vad jag har för något - blev lite chockad över hur mycket det faktiskt är! Har väl över 20 dricksglas, tallrikar, bestick, köksredskap, grytlappar & -handske..... Blev en del till slut;-) Men nu är ju allafall den delen avklarad! Och sen är det handdukar/textilsaker i den andra lådan...=)
Så nu har jag en tom låda i rummet - ska lägga ner gamla pärmar och kollegieblock i den, och sen blir det nog i förrådet...
I övrigt har jag ju en hel del dvd-filmer, böcker (små & stora, tjocka & smala...), några tavlor, närmare 10 pussel (500- och 1000-bitars) som behövs packas ner.... Och så har jag ju en del gamla saker (leksaker (dockor, barbiedockor & -tillbehör), gamla böcker, spel och nallar..).... Och jag som är en väldig ordningsmänniska - det finns vissa som inte tror mig, men jag kan säga att jopps, det är jag visst det! Bara jag får ha ordning från början!=)
Och sen har jag ju alla pysselgrejer...... Kommer ta tid;-) Det är ju ändå en hel del! Mycket smått som ska ner...=P

Som sagt, jag har en del att göra de kommande veckorna....;-) Sen är det en del som ska bestämmas och köpas, och en hel del att kasta (ni vet, gammalt skit som inte blir av att man slänger.... *suck*

Hoppas ni har en bra helg!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar