torsdag 1 augusti 2013

Trött kväll


Efter några (för mig) intensiva dagar av väntan, och miljoner telefonsamtal, och femtio år i telefonköer, så kan jag säga att ikväll är jag T-R-Ö-T-T!
Imorgon ska jag skriva på kontraktet, och sedan kan jag börja planera vad jag ska köpa - TV, dvd-spelare, bokhylla, massor av förvaring, köksmöbler, soffa, soffbord, säng, gärna något "pysselbord"..... Som sagt - en massa saker!
Men turligt nog så har jag ju trots allt en hel del småsaker=P Och måste ju planera in hur jag skall ha det, och sen måste jag ju få plats med alla pysselgrejer!
Det bästa med att flytta på höst-/vinterkanten är ju att jag kommer ha det skönt & varmt i min egna lilla vrå;-) Och att sitta och pyssla och kolla på tv, det jag vill - det kommer bli underbart!
Och sen har jag ju faktiskt mina två systrar boende i samma område, så det är ju nära till dom;-)

Men det som kommer bli värst är ju ensamheten! Känslan när jag låser dörren, mina fyra väggar - helt ensam!;-( Det är det som kommer kännas värst! Just att vara ensam, utan någon att prata med - bara Smulan (och säkert kattkompis), djur ger en enorm kärlek, men kan tyvärr inte svara då man pratar...=( *sorgligt*
Jag gillar när det är tyst omkring mig, men just den känslan av att det kan bli för tyst när man är ensam....! Det är det jag är rädd för...

Men jag får väl hålla igång med nånting, så jag inte blir helt galen=P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar