onsdag 7 augusti 2013

Efter midnatt


Oj, klockan rusade iväg snabbt ikväll med för virknörden... Inte för att jag bryr mig om så mycket viken tid det är...
Och så får man tänka på att det är lugnare ute på Internet såhär nattetid;-) Skönt!

Har packat ner virkus-kossus (tog tyvärr inget foto på denna, vädret var inte så jättebra) - en naturvit med gröna fläckar=) Och för att göra den lite mer personlig, så måste man ju "signera" med ett S;-)

Och vad jag gör nu? Försöker knåpa ihop en virkus-kattus, inte helt lätt - trots beskrivning.
Och så har jag eventuellt (förhoppningsvis) kort-beställningar oxå, hejja vad det går bra!=) Vilken självförtroende-bomb! Folk gillar - och vill ha det JAG gör!! Otroligt! Fantastiskt kul!=)

Denna veckan är inget alls planerat, men nästa vecka - på tisdag - ska jag ner till Göteborg - träffa M igen, tjata, skratta och kolla in Kulturkalaset! Kommer bli kul=)

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar