torsdag 22 augusti 2013

Vildunge


Åkte in till Torp idag, köpte några fler garner (vitt, ljusblått, brunt, och svart tunt garn (bra till smådelarna), och köpte flyttlådor  ett stort steg för mig!
Min ena syster var på IKEA och undrade ifall vi ville åka med henne hem, och tjaa, vi hade väl inget annat för oss;-)
Lille A (1 år, 4 månader) är väldigt mammig i början, ingen annan får komma när honom innan han känner sig "varm i kläderna"... Men sen! Vilken vild unge!=P Man ska ju vara i flera rum, helst samtidigt, och leka med något i varje rum...! Och när jag satte mig på golvet började han gå runt mig (tänk er en indiandans), och skrek av skratt varje gång jag såg honom och sa Tittut! Kan säga att det blev måååånga varv runt - vilket märktes på A, som var nära att krocka med dörr och vägg ett par gånger=P Då är det dags att börja varva ner;-) Men alltid roligt med bebisbus - undrar ibland vem som har roligast - barnet eller den "stora"...?!=P Men visst piggar det upp! Men man blir ju trött snabbare än ungen ibland....;-)

Har virkat en del ikväll, och börjat montera några detaljer på mitt senaste projekt, vad det är får ni se senare;-) Men jag är ju nöjd än så länge, inga misstag såhär långt!=P *jippie*

Och säger JIPPIE, idag kom nya IKEA-katalogen i brevlådan! Gissa vem som kommer titta sönder katalogen....?;-) Men nej, jag kommer ju inte bara handla där - det finns ju såklart andra bra affärer som oxå har snygga grejer, och till bra pris!=)

Näpps, nu är det sovdags! Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar