måndag 26 augusti 2013

Grattis!


Säger idag ett stort GRATTIS till min (en av alla) kusin som fick en liten flicka idag! Extra kul att hon klarar att få barn, eftersom hon egentligen inte skulle varit här.. Hon (och hjärtat) har lurat döden flera gånger... Så då blir man glad att allt går bra=)

Var till tandläkaren idag, två nålstick - ajajaj! Och bedövad i högra underläppen... Fyyy vad jobbigt!=( Och så gör det ju ont hela dagen efter det=/
Och sen blir man ju aningen fattigare oxå, kan inte fatta att tandvård ska behöva vara så dyr? Tycker det borde finnas något tak för vad det får kosta per år! Något för politikerna att ta upp! (Nej, jag lovar, jag ska inte vara politisk i bloggen.....).

Hur är det med mig annars då? Tjaaaa, är lite småförkyld, och rösten håller inte alltid, fattar inte varför...=/
Pysslande då? Har just börjat på en katt - höll på med en för ett litet tag sedan, men tyckte inte det blev så bra, så då får man göra om det... Och sen har jag ju faktiskt en del annat att tänka på nu oxå, så jag hinner lixsom inte med att pyssla lika mycket....!

Ha det bra=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar