torsdag 15 augusti 2013

Tröttheten


Kan inte fatta, jag måste ha kronisk trötthet eller något.. Eller så är jag en katt;-)
Så fort jag gör något en hel dag, så blir jag jättetrött i ett par dagar efter...=/ Inget kul!

Har tyvärr inte gjort så mycket varken igår eller idag... Eller jo, börjat längta till nästa års Kulturkalas, för då måste man ju dit igen;-) *hihi*
Alltid härligt att vara i Göteborg, och så är det ju så mycket kul saker under Kulturkalaset=P

Pyssel då.. Tja, börjat virka en liten gris, orkar inte göra klart den ikväll...

Och så har nya Panduro-katalogen kommit, jippie! Så jag börjar längta till julen, och sen julrean;-) Alltid så många kul saker att pyssla med!=) Önskar jag hade helt obegränsat med pengar... Och ett stoooooort pysselrum, bara att sitta och pilla;-) *drömmer*

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar