fredag 2 augusti 2013

Nytt djur!


Ojoj, vet inte vad som händer, men idag (ok, igår om jag ska vara helt ärlig) hittade jag ytterligare ett litet djur hemma:

 Virkus-Kossus



(Ett bra kännetecken är att arten Virkus-Kossus ofta har en hjärtformad fläck på baken, samt att den är några centimeter hög)

Och vilken tur att arten är väldigt liten i maten, och är såpass snälla & rumsrena=) Så Kajsa får bo i mitt rum=)

Var in till stan idag - skrev på lägenhetskontraktet, och fick lite viktig information, känns bra=) Under 3 månader kvar=)

Och åkte till Torp snabbt oxå, blev rena släktträffen där;-)
Först träffade jag kusin E, hennes kille & pojke (och hennes bebis som ligger kvar i magen nu med...), och faster, pratade lite med dom=)
Sen träffade jag kusinerna C med sin lille pojke, och J med sin yngsta=) Blev att prata lite med dom med, alltid kul när man träffas=)
Och sen extra roligt att barnen (2, 3½ månader, och 3 år), som man inte alls träffat innan ändå knyter vänskapsband, och ska prata som om vi känner varann=) Härligt!

Köpte två-pack toppar, och en kofta på HM, så jag är lite redo för hösten;-) Känns ju bra!

* * * Och så börjar folk bli intresserade av det jag gör, och vill att jag ska göra saker på beställning... Jag ska tänka över det, absolut!=)

Ha det bra=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar