lördag 31 augusti 2013

Grattis Smulan!!


Idag fyller min pälskling Smulan hela 5 år!!=) Eller, rättare sagt - datumen då jag fick hem henne (om man ska vara petig). Fem år med massa mys, gos, bus, och möss både inne & ute;-) Min lilla spinnis! Hon är då alltid lika gosig, och kan våra rutiner väldigt bra=)
Har gett henne kattgodis två gånger idag (trodde jag hade catsticks hemma, men icke! *skäms*)
Och nu ligger hon vid mitt knä och tvättar sig, härligt, så ska det vara!=)

I överigt har jag väl inte gjort något vettigt idag..... VET att jag har ungefär 5 miljoner papper att gå igenom och slänga, men är som sagt väldigt väderkänslig, så när det är dåligt väder rinner energin ut...

Och en sak jag önskar med flytten är ju att jag kommer få något - om ens litet - intresse att vara i köket, baka eller göra lättlagad mat.. Antar att jag får ta syskonbarnen till hjälp, så jag får sällskap;-) Så jag slipper äta själv!=P

Ha det bra=)

Den lilla snobbiga (bortskämda) katten Smulan;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar