lördag 3 augusti 2013

En månad...


En ynka månad till det årliga - och jag önskar mig - liksom alla år - en tidsmaskin, så att jag kan åka tillbaka några år...
Alltså - en ynka månad kvar tills jag fyller! *hjälp*

Men idag kan jag säga GRATTIS till vår allas Farbror Frej - Anders Eriksson - på 57-årsdagen! Grattis!! Hoppas såklart du & resten av gruppen orkar med måååånga år till! Ni får gärna hålla på tills ni blir 100!

Hade hoppats på sovmorgon idag, men icke - Smulan ville ut redan halv 7!=O så det var bara för Zombien Sofie att gå ner och ta ut henne... Men sen tog jag en bra, härlig, välförtjänt sovmorgon!=)

Och idag har inte hänt så mycket... Planeraren i mig vaknar, tänker på hur jag vill att det ska se ut i lägenheten, vad jag ska köpa osv....=) Och frågan är ju såklart: Var någonstans hittar man draperier?? Vid gardinerna?? Eller fråga i syaffären? Hmm, svårt att veta....

Men vad som däremot känns rätt lätt blir att anmäla sig till scrapträff (det brukar vara någon årlig i Uddevalla va??). Ville dit förra året, men inte lätt att ta sig in till stan, och dessutom att åka hem sent på kvällen... Men som sagt - jag kan ju koma dit i år - och på mina villkor! Behöver ju inte vara där precis hela tiden;-)

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar