söndag 25 augusti 2013

Söndagsdepp...


Har varit rätt trött idag, så har inte haft någon speciell lust att gör något alls...

Och nu på kvällen har tankarna snurrat.... Varför blir vissa saker som det blir? Varför får dom aldrig bli lyckliga? Varför får jag aldrig bli faster?
Jag är ju moster till 7 ungar, men såklart jag vill bli faster oxå, och såklart jag längtar till den dagen då det sätter sig, och växer...
Men när det inte alls blir så... När allt hela tiden går snett, år efter år....
Får trösta mig med att ha några (som skulle blivit) syskonbarn i himlen.. Några små stjärnor som blinkar och säger Hej faster.

Och jag då? Vill jag ha barn? Tjaaa.... Först får väl miraklet - att jag hittar någon kille - inträffa, sen får det allt dröja minst ett år, så vi båda känner oss säkra på varandra, och vet att det är det vi vill....

Blinka lilla stjärna <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar