lördag 29 juni 2013

25 år....


25 år sedan idag min faster flög till himmelen, alltför ung - bara 25 år...

Jag var strax under 4 år då, så jag kan inte minnas henne, utan bara det jag sett på foton, och hört. En resa till himlen, men ändå vissa tecken på att hon faktiskt besökte hela sin familj efteråt - Steg hördes utan att någon var där, störningar i telefonlinjen (nope, det fanns egentligen inget som kunde göra det då), drömmar, och upplevelser...
Hennes dotter - min kusin, har under alla åren ändå känt av henne i sin närhet, och olika "omöjliga" händelser som hänt.
Så jovisst, det finns nog något efter detta liv! Ha det bra där du är FASTER <3

Annars har jag inte gjort något alls idag, mer eller mindre gått i ide p.g.a. vädret... Bara en massa regn!=( Fy bubblan!
Någon snäll som kan skicka en solstråle?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar