onsdag 5 juni 2013

Minialbum


Dagar som denna, då vädret är lite oberäkneligt och kallt, så passar det ju perfekt för att sitta inomhus och pyssla! Då behöver man ju faktiskt ingen mer ursäkt;-)
Och just nu håller jag på med ett minialbum - LOVE, har kommit till L - O - V, men har ännu bara dekorerat på ena sidan av kartong-sidorna (jösses vad svårt att förklara!).. Och tänka sig - idag har jag tagit kort för att visa er!=) *duktig*

Klippte till en liten blomma av tyll (den översta) (Maj 2013)

(Maj 2013)

En "rosett" av tyll, blev bra=) (Juni 2013)

Och jaaaa - givetvis måste det vara glitter i ett minialbum om kärlek! Men hade dock inga småfoton att ha i, men turligt nog kan man ju använda fina bilder från klipparken!=) (Kärlek där med;-) ).


Annars då? Tjaa, händer inte så mycket... Undrar lite över vilka det är (mer än de jag vet!) som läser bloggen, om ni har någon blogg jag borde ha som favorit...=)
Och om hela - eller ynka - TVÅ veckor planerar min kompis M. att åka ner till Bohuslän, då ska vi träffas och ha sköj ihop! Blir nog Nordens ark då, och håll tummarna för att vi får se tigerungarna!

1 kommentar: