tisdag 11 juni 2013

Lista


Jippie, hittade faktiskt en lista, från en blogg... Så jag kör den;-)

Det tråkigaste som hänt dig i år:
Hmm.. I år? Har nog inte hänt något direkt tråkigt, allafall inget traumatiskt eller så!


Det bästa som hänt i år:
Har ju börjat blogga;-) Nä, men annars kan jag nog inte säga att något jippie-tjooo-glatt har hänt i år heller... Jösses!


Tre senaste sms:
Från en kompis, från pappa, från posten... (Hade denna fråga ställts för 10 år sedan hade jag nog fått tre sms samma dag;-) Men är dålig på att sms:a nu, tyvärr...)


Nuvarande beroende:  
Kattgos med Smulan, Galenskaparna & After Shave, pyssla, ordlekar=P Men det har det varit länge....


Ett jobb du aldrig kan ha:
Hmm.... Är ledsen att behöva säga det, men jag skulle aldrig klara av att jobba inom vården, med allt blod, plåster och annat... *kräääks* Men sen har jag en kropp som inte klarar av hårt kroppsarbete heller....=/


Något du inte gillar hos andra:
Hmm... Mycket=P Men det är ju olika beroende på vem det är! Men folk som bara pratar om sig själv, folk som inte kan lyssna, störande idioter..... Och folk som inte kan hålla tyst! Att man måste prata när man kollar på tv=/


En dålig sida med dig själv:
Bara en dålig sida?? Hmm... Koncentrationssvårigheter! Kan koncentrera mig, men minsta "störning" gör att jag tappar fokus helt och inte kan hitta tillbaka...=/
Och en annan är väl att jag är så "lättskrämd" - minsta plötsliga ljud eller rörelse och jag hoppar högt!


En maträtt du är sugen på just nu:
Hmm... Är inte hungrig precis nu! Men svarar nog kycklingsallad, det var ett tag sedan, och det är ju så gott!


Helgplaner:
Nog vara hemma, slappa, pyssla;-) Kanske planera vidare på nästa veckas planer=P

Och hoppas jag hittar fler roliga listor om ni vill läsa=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar