tisdag 18 juni 2013

Dagen före...=)


Sådär, nu är allt klart inför imorgon - Mobil och kamerabatteri laddat, och (rätt) väska packad.. Bara att hoppas på sol! Ok, inte sådär överdrivet varmt, men uppehåll!=)

Åkte en snabb tur till IKEA nu på kvällen, skulle köpa bara två nallar (till ettåringar), men... Varför hittar man alltid mer?? Själv kom jag ut med två smala vaser, och 2 plastblommor (perfekta för mig att sköta!;-) ), och en liten present som jag hittade.. Till A., men eftersom jag ska träffa dom imorgon (och mamma M läser detta) så säger jag ju inte vad;-) *hihi*

Annars har jag nog inte mer att skriva idag....=P

Nattis=)

Och jippie: Jag ser att jag haft över 300 besök!=) Tack ni alla som läser!!

2 kommentarer:

  1. Lätt att handla mer än man tänkt sig på Ikea. Ha en bra dag Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, absolut! För det är ju så kul att gå där=)

      Radera