fredag 14 juni 2013

Känslor....


Alla dessa tankar - hjääälp, jag måste få det ur mig!!
Men samtidigt - med stort hjärta och stora känslor med den person det gäller, så kan jag ändå inget säga! (Det är en sak som rör två personer, och jag är en av väldigt fåtal som fått veta något)... Men så många tankar och känslor!

Lite avundsjuk, men samtidigt glad för XXX1, men hela tiden tanken på att det som hänt inte är rätt - och tanken på vad som händer för XXX2 om allt kommer ut!
Känns ju som att jag "känner" 2 sedan länge, trodde aldrig detta! Och vad som kan hända - folks syn på 2, det blir helt fel...
Har "känt" 1 i ungefär 1 - 1½ år, och känns som ett syskon, och jag är väldigt tacksam att DU kan - vill - och vågar - lita på mig, så vi kan prata av oss!

Som ni märker så är allt intrasslat, och jag kan inte säga mer... Men detta är ändå en förklaring till varför det inte blir något vettigt gjort!

*Samtidigt längtar jag som en dåre att få träffa min "tvilling"kompis på onsdag! Kommer bli hur skojsigt som helst!!=)

///Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar